Tahniah ADUN Rantau!

Posted: June 12, 2008 in Uncategorized

Saya ingin menggunakan ruang ini untuk mengucap terima kasih dan tahniah kepada ADUN Rantau kerana dapat memenuhi aspirasi rakyat. Sebagai pengetahuan, petang tadi saya telah pergi ke pejabat ADUN untuk urusan beberapa dokumen dan setelah meletakkan dokumen perlu, saya diberitahu agar datang semula untuk mengambilnya dan setelah hampir lewat petang saya datang semula dan saya telah mendapati bahawa dokumen itu tidak ditanda tangan oleh ahli dewan undangan negeri terbabit, dengan alasan bhawa ia tidak lengkap, saya mulalah membangkit isu yang pegawai bertugas yang meminta saya memberi sehelai kertas untuk pengesahan sedangkan saya ingin memberi kepilan dokumen yang lengkap.

Selepas beberapa ketika saya menyatakan bahawa dokumen tersebut sahih maka, baru diterima dan di tanda tangan, untuk ini terima kasih kepada pegawai tersebut yang berlari ke rumah ADUN untuk mendapat tandatangan beliau, di sini juga saya cukup berterima kasih atas usaha pegawai2 tersebut kerana dedikasi menjadi wakil untuk membantu rakyat, tahniah sekali lagi…

Leave a Reply

